Vásárlás előtti tájékoztatás
A vásárlás előtti tájékozódás fontossága
Az internetes vásárlás az úgynevezett távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a kereskedő és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. Ezért a vásárlással kapcsolatos lényeges információkat (a szolgáltató adatai, a vásárlás folyamata, ajánlati kötöttség, díjfizetés, számlázás, szállítás, az elállási jogának gyakorlása), a szavatossággal kapcsolatos fontos információkat (kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, igényérvényesítés, panaszkezelés) valamint fogyasztóvédelmi hatóságnál, békéltető testületnél, az európai uniós vitarendezési platformon illetve a bíróságon kezdeményezhető jogérvényesítési lehetőségeket a weboldalunk láblécében található Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumban foglaltuk össze Neked. Kérjük, a vásárlásod előtt tanulmányozd ezt az ÁSZF-et! (ÁSZF megtekintése)
Az oldalainkon szereplő termékeket a mellettük szereplő bruttó áron értékesítjük, tehát a feltüntetett ár az ÁFA-t tartalmazza!
A következő fizetési és szállítási módokat tudjuk biztosítani a számodra:
Személyes átvétel (fizetés az átvételkor az üzletben – készpénzzel vagy bankkártyával): Az interneten keresztül megrendelt áru személyes átvételére és kifizetésére a Rebels Kft. Militarypláza váci üzletében a Széchenyi u. 42. szám alatt van lehetőség (a vasútállomás előtti körforgalom mellett, a távolsági autóbusz állomástól 3 percnyi sétatávolságra). A nyitvatartási idő az oldal láblécében található.
Előre utalás (banki átutalás): A megrendelt terméket lehetőség van előre utalással is megvásárolni. Amennyiben ezt a módot választod, a visszaigazoló e-mailben szereplő végösszeget a Rebels Kft. az MBH BANK Nyrt.-nél vezetett 66000169-10004304-00000000 számú bankszámlájára utald át, kérjük, hogy az átutalás közleményében a megrendelő nevét és az e-mailben kapott rendelésszámot tüntesd fel az utalás egyértelmű azonosíthatósága érdekében! A megrendelés teljesítését a banki utalás beérkezését követő legelső munkanapon megkezdjük, melyről kollégánk telefonon és/vagy e-mailban is értesítést küld.
Utánvét: A megrendelt árut utánvéttel szállítjuk. A Magyar Posta utánvételi szelvényei közül a „Kísérő okirat árufizetéses idő garantált csomaghoz” küldeményfajtát használjuk. Az utánvételi fajták közül ez a legkedvezményesebb és a leggyorsabb típusú küldeményfajta. A csomag 2 munkanapon belül a címzetthez ér. Amennyiben a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen a kézbesítéskor, a postás által otthagyott értesítővel, a csomag a megadott postahivatalban átvehető 5 munkanapon belül.
Szállítási módként a személyes átvételt vagy az MPL csomagküldési szolgáltatását tudjuk biztosítani a számodra, melyet (a felmerülő költségek kapcsán) táblázatosan foglaltunk össze.
A bruttó vételáron felül felmerülő MPL alapdíjak bemutatása 10 kg.-ig.
Szállítási módok |
Fizetés a személyes átvételkor |
Előre utalás (banki átutalással) |
Utánvét |
Személyes átvétel az üzletben | 0 Ft. + 0 Ft. | 0 Ft. + 0 Ft. | - |
Házhoz szállítás futárszolgálattal | - | 1.990 Ft. + 0 Ft. | 1.990 Ft. + 599 Ft. |
MPL postapontra szállítás | - | 990 Ft. + 0 Ft. | 990 Ft. + 599 Ft. |
MPL postán maradó szolgáltatás | - | 990 Ft. + 0 Ft. | 990 Ft. + 599 Ft. |
A táblázatban foglalt költségek a sokéves tapasztalatok alapján a rendelések döntő részében nem térnek el a meghirdetett költségektől. Egyes speciális esetekben (például a rendelés összetétele terjedelmes tételekből áll, átlagon felüli darabszámú súlyú stb.) az egyedi csomagolási megoldási igény vagy magas összeghatár miatt magasabb költség merülhet fel. Ilyen esetben munkatársunk mindig felveszi a kapcsolatot a megrendelővel annak eldöntése érdekében, hogy a megrendelő vállalja-e a magasabb költségeket. Ez a tájékoztatás a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. § (1) c) pontja szerinti azon tájékoztatásnak minősül, amikor egyes költségtételeket nem lehet észszerűen előre kiszámítani.
Kérjük, minden esetben őrizd meg a személyes vásárláskor átvett blokkot vagy áfás számlát vagy csomagküldés esetén a csomagban található áfás számlát, valamint a csomagot kiszállító cég átvételi bizonylatát! Bármely későbbi ügyintézés, igényérvényesítés során fontos azonosító a Rendelésszám (ez egyben iktatószámként is funkcionál), melyet a rendelést visszaigazoló e-mail is tartalmaz, kérjük, az ügyintézés egyszerűsítése érdekében őrizd meg ezt az azonosítót is!
Szolgáltatásunkkal kapcsolatos bármely kérdésedet felteheted az info@militaryplaza.hu e-mail címen, postai úton: Rebel’s Kft. 2600 Vác, Széchenyi u. 42. címen vagy az üzlet nyitvatartási idejében (lásd a láblécben) telefonon a +36-20-571-9425-ös telefonszámon.
A személyes adataid védelme
A vásárlás során megadott személyes adataidat a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeljük a szerződés létrehozása, annak teljesítése céljából továbbá a ránk vonatkozó jogi (számviteli, fogyasztóvédelmi) kötelezettségek teljesítése érdekében.
Az Adatvédelmi Tájékoztatónk a láblécben olvasható, ebben adunk tájékoztatást az érintetti jogok gyakorlásáról is. Kérjük, a vásárlás előtt ismerkedj meg ezzel a dokumentummal is!
Webáruházunkban történő keresgéléshez kellemes időtöltést és jó vásárlást kívánunk!
Gyenge János ügyvezető